Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Верховинський районний суд, нагадує, що у суді працює підсистема «Електронний суд» (за посиланням https://cabinet.court.gov.ua/), за допомогою якої учасники судових засідань через особистий кабінет в підсистемі можуть подавати до суду процесуальні документи (позовні заяви, клопотання тощо) в електронному форматі.
Що таке підсистема «Електронний суд» та що вона являє собою? Вона є частиною підсистеми Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи (ЄСІТС), яка забезпечує обмін процесуальними документами (надсилання та отримання документів) в електронній формі між судами, органами та установами системи правосуддя, між судом та учасниками судового процесу, між учасниками судового процесу.
Як працює підсистема «Електронний суд» та як нею користуватись? Тим, хто зареєструє офіційні електронні адреси в підсистемі «Електронний суд» через особистий кабінет за посиланням https://cabinet.court.gov.ua/, суд надсилатиме документи виключно в електронній формі на ці електронні адреси. Учасники судових процесів, в свою чергу, повинні надсилати документи до суду через ЄСІТС з обов'язковим використанням кваліфікованого електронного підпису чи електронного цифрового підпису (далі – КЕП/ЕЦП).
Після успішної відправки позовної заяви чи інших документів учасник судового процесу може відслідковувати рух та стан розгляду свого документа в суді. Інформація про доставку документа, його реєстрацію та інші відомості надсилаються до електронного кабінету автора в автоматичному режимі.
Окрім цього, підсистема «Електронний суд» надає можливість учасникам судового процесу сплатити судовий збір та інші платежі у режимі онлайн, сформувати та надати електронне доручення іншій особі, та додатково отримувати:
• веб-посилання на тексти всіх сформованих судом процесуальних документів по справі, в якій бере участь: судові рішення, судові повістки, виклики тощо;
• інформацію про отримані та зареєстровані вхідні документи по справі разом з документами в електронному форматі;
• інформацію про отримані документи по справі від інших учасників разом з документами в електронному форматі;
• електронні документи, що спричинили зміну стану розгляду справи, протоколи автоматизованого розподілу тощо.
Як отримати КЕП/ЕЦП читайте у наступній статті.